2015. november 4., szerda

Részletek az egyik játszó ember élményéből a menekültügyi szociodrámán

Átéltem, hogy át lehet jutni érthetetlen falakon, és hogy milyen élmény ilyen érthetetlen falnak lenni. Átéltem, hogyan lehet menekülő emberből utazó emberré válni. Borzasztó volt ostoba, lelketlen falnak lenni. Ilyen lehetett a kemény diktatúra, és ilyen lehet minden vérbeli tekintélyelvű rendszer részének lenni. Ilyen körülmények között nem csoda, hogy virágzik a korrupció, magam is így jutottam át a falon, tetézve azzal, hogy végül megúsztam még a jattolást is.

Érdemes lenne talán legközelebb olyan helyszínt és/vagy időpontot választani, ahol/amikor még több a ráérős járókelő. A legfontosabb tanulság talán az, vagy az lenne számomra, ha dramatista lennék, hogy érdemes bátran belevágni az újba, mert meghálálja magát ez a bátorság. Ezúton is minden résztvevőnek köszönöm, hogy veletek játszhattam



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése